PREVAZIŠAO JE SAM SEBE / DODIK: PUTIN JE IZAZVAN U SUKOBU U UKRAJINI

 


Odnos sa predsjednikom Rusije Vladimirom Putinom i nedavna posjeta Moskvi bila je jedna od tema o kojoj je govorio član Predsjedništva BiH Milorad Dodik, gostujući sinoć na RTRS-u. U toku razgovora Dodik je iznio, najblaže kazano, sablažnjivu izjavu kako je “Putin izazvan u sukobu u Ukrajini”, te da on taj rat vodi “na način da će ga dobiti”.

– Putin je racionalan i razuman, ne vodi rat po svaku cijenu i vodi računa da što manje ljudi strada, a pogotovo civila u sukobu u Ukrajini, izjavio je dodik.

Dodao je i i kako SAD kupuju velike količine nafte od Rusije, a pri tome traže od Evrope da prekine uvoz ovog energenta iz Rusije. Govorio je Dodik i o uvozu ruskog gasa za BiH.

– Sa Putinom sam dogovorio gas za BiH po trenutno najpovoljnijim cijenama u Evropi, a što znači da će Sarajevo do kraja godine imati ruski gas po povoljnijim cijenama, rekao je Dodik.

Istakao je kako on nije ni ruski ni američki “igrač”, nego čovjek srpskog naroda.

– Ja sam taj koji mogu doći do Putina i nekih drugih ljudi. Prije mjesec dana opozicija je govorila da sam izolovan, a kada odem, onda kažu, šta ću tamo, izjavio je Dodik u intervjuu za RTRS.


Primjedbe