'BOJIM SE TE SVOJE NAIVNOSTI' Mensur izneo da Milici ide NA ČAST sve što ga je slagala, OTKRIO da se plaši OSUDE porodice, misli da je najbolje da ima pored sebe ljude, koji ga GURAJU U SREĆU! (VIDEO)

 


U toku je radio-emisija "Sprrrdnja", a domaćin Stefan Karić ugostio je Mensura Ajdarpašića.

Kako si posle svega onoga što si ovde preživeo i doživeo - pitao je Karić.

 

 

Ne znam šta da ti kažem. Ti znaš da se držim, ne dam se, šta god da se desi borim se, grebem, vučem i čupam. Manje više, eto, ne dam se, znam ko sam i šta sam. Borim se zato i ne dam na sebe - rekao je Mensur.
Toliko si stao ispred nekih stvari, nisi dozvolio da se uopšte nešto priča o tvom odnosu i porodici. Vikao si da nisu takve stvari, da namerno hoće da vas razdvoje - rekao je Stefan.

 

Ja u neke stvari nisam mogao da verujem, prosto su bile neverovatne. Ti si mi pričao da ne jurim, ne žurim. Nisam očekivao da je to baš istina. Neke stvari sam znao, da kažem da je bilo nepromišljeno, opet sam našao razumevanje. Ja ne volim da se ogrešim o nekoga, je**a, ušao sam u sve, greška je. Milion je stvari gde sam pogrešio. Ja to nisam očekivao, pa je počelo da se saznaje malo po malo, tolerišem. Ajde, ja kad se vežem, meni neko priraste srcu i onda, ja sam takav, branim, ne dam i tako dalje. To su stvari koje ne mogu da se opravdaju. To nisam ja učinio, to je ona, što sam video. Na njenu žalost, ona je žensko...Što se ove veze tiče, desilo se šta se desilo. Lako me je dobiti, ali lako i povrediti. Bojim se te svoje naivnosti - dodao je Ajdarpašić.
Da li se plašiš da ćeš videti još nešto - pitao je Karić.

 

Ne plašim se, jer balansiram, a neću znati gde udaram. To je na njoj, ja sam prema njoj čist...Kako da mi ne bude krivo? Istrajaću sa stvarima sa kojima sam sam se ovde i borio...Nadam se da je Ardijan dobro i da je sve pod kontrolom. Znam da si beton, ali verujem da vodiš računa što se tiče majke. Jedva čekam da izađem. Imam malo strah, od svih njih. S obzirom na to da znaju kakav sam, pa će da me kritikuju. Trener mi je rekao između ostalog isto to. Jako je bitno da imaš oko sebe ljude koji ti iskreno žele dobro i koji te ne ostavljaju kakav god da si, da su tu, da te guraju u sreću - nastavio je Mensur.

U video-prilogu pogledajte detaljnije. 



Primjedbe